Zašto sarađivati sa nama?
Harvest dostignuća
Više od 15 godina na tržištu
Više od 10.000 klijenata
Više od 20 stručnjaka
Gdje smo prisutni?
Karijernu priliku nudimo na sjedištu društva Harvest u Banjoj Luci.
Postupak prijave
Pozvaćemo Vas na razgovor u najkraćem mogućem roku, gde ćemo se dogovoriti o mogućnostima saradnje.
Menadžment kompanije će Vas pozvati na razgovor, gdje ćemo odgovoriti na sva pitanja.
Nakon intervjua, potrudit ćemo se da vam damo povratne informacije što je prije moguće.
Česta pitanja
Vaše radno vrijeme je od 8.00 do 16.00 sati i uključuje upravljanje Kol centrom, pozivanje kupaca, obuku, nedjeljne sastanke, upravljanje administracijom i raznim bazama podataka, praćenje portfelja, postprodajni proces i bilo koju vrstu brige za klijente Harvest društva.
Rad se odvija u kancelariji u sjedištu Harvest-a u Banjoj Luci. Vaše aktivnosti uključuju upravljanje Kol centrom, kontaktiranje postojećih kupaca, nedjeljne sastanke, obuku i administraciju. Poslovne obaveze takođe uključuju redovno učešće na sastancima i obukama.
Za samostalno obavljanje poslova stručnog saradnika Kol centra nije potrebna dozvola Agencije za nadzor osiguranja za obavljanje poslova zastupanja u osiguranju.
Za navedeni posao koristi se sopstveno prevozno sredstvo, ali nije uslov.
Kada počnete da radite u našoj kompaniji, kroz razgovor sa odgovornom osobom upoznajete tok posla i obaveze.
Očekujemo da vodite računa o razvoju svojih potencijala i upoznate se sa svim stručnim sadržajima koji su vam potrebni za rad za sve poslovne partnere (osiguravajuća društva) sa kojima društvo Harvest sarađuje. Ovo uključuje i poznavanje sadržaja kontinuiranog stručnog usavršavanja koje propisuje Agencija za nadzor osiguranja.